Strefa pacjenta

W strefie pacjenta dowiesz się wszystkiego o tym, w jaki sposób możesz się zarejestrować oraz czego spodziewać się podczas pierwszej wizyty.

Pod samym gabinetem możesz zaparkować bezpłatnie auto, natomiast wszystkie zabiegi przeprowadzane są w klimatyzowanym, estetycznym gabinecie.

 

Rejestracja:

Na wizyty w naszym gabinecie pacjenci mogą umówić się telefonicznie lub osobiście.
Po wstępnym określeniu problemu stomatologicznego pacjent informowany jest jak długo potrwa wizyta.
Konsultacja ok. 15 minut
Wypełnienie ok. 30 minut
Leczenie kanałowe od 40-120 minut
Wizyta higienizacyjna od 30-60 minut.

Wizyta:

Na wizytę przyjmowani są w pierwszej kolejności pacjenci umówieni. Pacjenci w nagłych przypadkach lub z silnym bólem przyjmowani są pomiędzy pacjentami, o ile dysponujemy czasem, w którym można udzielić Państwu pomocy. Jeśli z różnych względów jest to niemożliwe pacjenci kierowani są do ambulatorium stomatologicznego.
Dokładamy wszelkich starań, aby zaplanowane wizyty odbywały się zgodnie z wyznaczoną godziną.
Ewentualne opóźnienia wynikają z przedłużających się zabiegów, co nie zawsze da się dokładnie przewidzieć.

Prosimy o wyrozumiałość w przypadku kilkunastominutowych opóźnień. Uprzejmie prosimy również, o punktualne przybycie do gabinetu oraz o wzięcie pod uwagę faktu, że wizyta może się przedłużyć.
O przewidzianych wcześniej opóźnieniach będą Państwo poinformowani telefonicznie.
Prosimy o bieżące aktualizowanie danych kontaktowych.

Pacjenci pierwszorazowi:

Pacjenci, którzy po raz pierwszy zgłaszają się na wizytę do naszego gabinetu, proszeni są o przybycie pięć minut wcześniej w celu wypełnienia niezbędnej dokumentacji.
Prosimy o zabranie na pierwszą wizytę dokumentu tożsamości z numerem PESEL.

Lista rezerwowa:

W gabinecie prowadzimy listę rezerwową. Jest możliwość przyśpieszenia wizyty i przyjście na miejsce pacjenta, który odwołał wizytę. Pacjenci z listy rezerwowej informowani są o wolnym terminie w kolejności zgłoszeń.

W jaki sposób odwołać wizytę:

1) Uprzejmie prosimy Pacjentów o poinformowanie nas o odwołaniu wizyty najwcześniej jak to możliwe, gdyż umożliwia nam to sprawne funkcjonowanie gabinetu. Wizyty odwoływane powinny być najpózniej dzień przed umówioną wizytą.
2) Odwołanie terminu wizyty może także nastąpić z przyczyn od nas niezależnych – awaria, przypadki losowe, za które nie ponosimy odpowiedzialności.
W każdym takim wypadku są Państwo niezwłocznie informowani telefonicznie.

Spóźnienia:

Na pacjentów czekamy 15 minut. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny pacjent.

Powikłania:

Po leczeniu stomatologicznym, tak jak po każdym leczeniu, mogą nastąpić niezależne od nas powikłania, tj. ból, obrzęk, krwiak, podwyższona temperatura czy złe samopoczucie.
Powikłania zdarzają się bardzo rzadko, lecz pacjenci powinni mieć świadomość ich wystąpienia.

Dlatego też prosimy o nieplanowanie wizyt stomatologicznych bezpośrednio przed wyjazdem, urlopem, weselem itp.

Call Now Button